Gozo - Comino

Danes se nama ponovno obeta en super in pester dan, saj se odpravljava na sosednja otoka na Gozo in Comino na celodnevni izlet. Današnji dan je še poseben pomemben za Klemna, saj danes praznuje rojstni dan :)

Prebudiva se kar zgodaj in z balkona opazujeva sončni vzhod, ki je danes res čudovit. Kot ponavadi se odpraviva na zajtrk in si nato pripravit stvari za današnji dan.

Pred hotelom naju pobere mini bus in nas odpelje do pristanišča, kjer se vkrcamo na ladjo in ker smo bili prvi si vsak najde svoj prostor na sončni palubi.  Kmalu izplujemo in sledi vožnja mimo otoka St. Pauls Island, ter pot nadaljujemo ob malteški obali, kjer lahko občudujemo klife in jame, v eno izmed njih se s čolnom celo zapeljemo.

Po slabi uri prispemo do otoka Comino, kjer se zasidramo v Crystal lagoon, kjer sledi enourno kopanje v kristalno čisti vodi ter to, da lahko plavamo v jamo ali pa kar skozi njo na drugo stran. Med  slikanjem sem bila malce neprevidna in glej ga zlomka, pljusk v vodo in mojih najljubših očal že ni več.
Crystal Lagoon
Naša naslednja postojanka na otoku Comino je znana Blue Lagoon, kjer so snemali  nekaj prizorov iz isto imenskega filma Plava laguna. V laguni je nora gužva. še samega nahrbtnika nimaš kam odložiti, kaj šele da bi razgrnil brisačo. Blue lagoon je s svojo turkizno barvo in kristalno čisto vodo kot raj na zemlji.
Blue Lagoon
Ker sva se malce preveč zamotila s slikanjem, skoraj zamudiva na ladjo in ta nama skoraj odpelje izpred nosa, k sreči so najino mahanje opazili in spustili most, da sva se lahko vkrcala. Comino leži med otokoma Malta in Gozo, otok je neposeljen, na njim se nahaja le manjše letovišče.

Kmalu prispemo na otok Gozo, ki je isto kot Malta stalno poseljen, ponuja pa dosti zanimivosti in naravnih znamenitosti. Že iz ladje lahko opazujemo čudovito pristanišče Mgar Harbour, nad njim pa se bohotita čudoviti cerkvi. Gozo je z Malto povezan z trajektno linijo Mgar - Cirkeww. Po pristanku nas v pristanišču pobere mini bus in nas popelje na triurno krožno pot po otoku. Prva postojanka je Azzur Window oz. Azurno okno, ki naj bi bilo najbolj prepoznavna znamenitost na Malti in ena izmed najbolj obiskanih stvari na Gozu. Okno se nahaja v parku Dwejra. na drugi strani zaliva, pa se bohotijo 250 metrov visoki klifi Ta - Cent, ki so tudi najvišji vrh na Malti.

Azurno okno
Naslednja postojanka je Ta Pinu Basilica, kjer smo se ustavili le za hiter ogled. Bazilika je po svojem izgledu in velikosti ter notranjosti res veličastna.

Zadnja postojanka je glavno mesto Victoria, kjer smo si lahko ogledali staro mestno jedro, ki je precej podobno Mdini. Midva sva rajši ta čas porabila za sprehod po ulicah in za kosilo. Naročila sva pico margarito, ki je bila na presenečenje obeh izvrstna in precej slastna.

Po ogledih se vrnemo v pristanišče, kjer počakamo, da pridejo po nas in nas popeljejo na še nekaj ogledov, kot je skala, ki je s strani videti kot slonja glava in pa jama Santa Maria, v katero smo se z ladjico zapeljali prav v notranjost jame.
S čolnom v jami Santa Maria
Naš izlet se počasi zaključuje, medtem ko se vračamo proti Buggibbi še izkoristimo zadnje sončne žarke na sončni palubi.

Dan je bil zelo prijeten in zanimiv, videla in doživela sva ogromno novih stvari, predvsem pa doživela kopanje v notranjosti jame in se kopala na najlepši plaži dosedaj.

Večer zaključiva s coctailom, saj morava nazdraviti na Klemnov rojstni dan.